Close

Cât de important este design-ul pentru standuri expoziționale?

Să începem cu o întrebare simplă: Ce reprezintă proiectarea design-ului unor standuri expoziționale? Poate că ați mai auzit de aceste lucruri, însă dacă nu sunteți arhitect sau designer de expoziții, în mod clar nu cunoașteți fundamentele acestuia. Considerăm că aceasta este o experiență care se adresează în special vizitatorilor și chiar dorim să punem accentul pe cuvântul- experiență.

Să revenim la întrebarea principală a acestui articol și să aflăm ce reprezintă de fapt. Realizarea design-ului specific expoziției este un proces creativ, iar prin intermediul acestuia putem transmite informații cu ajutorul elementelor vizuale speciale, cât și a mediului înconjurător.

Într-un proces de genul acesta putem integra graficieni, designeri de interior, specialiști în multimedia și iluminat, specialiști audio etc. Acești oameni încearcă întotdeauna să afle cele mai bune modalități de a exprima un sentiment/o stare pentru a-i face pe vizitatori să aibă o experiență de neuitat în cadrul expoziției.

Indiferent de influența pe piață a brand-ul care se manifestă prin acest proces, el totuși trebuie să ofere experiențe și să trezească curiozitatea vizitatorilor. Scopul principal este de a crea povești în jurul unei teme sau subiect care să descrie cel mai bine marca.

Cele mai bune locuri pentru standuri expoziționale

Există atât de multe locuri în care v-ați putea folosi de un design unic al standurilor expoziționale, cât și motive pentru care ar trebui să faceți acest lucru cât mai curând pentru compania dumneavoastră!

Fie că vorbim despre un festival de muzică, un târg de expoziții, un muzeu, un spectacol sau deschiderea unui nou mall, designul expoziției este întotdeauna o idee excelentă pentru brand awareness-ul mărcii. Utilizează spațiul fizic, care este combinat cu povestirea digitală și creează medii spectaculoase care comunică cu spectatorii.

Suntem pasionați de acest proces și îl numim „complex”, deoarece este o combinație între tehnologie, design, imaginație, tâmplărie și multă muncă asiduă. Creăm experiențe vizuale complexe și, în unele cazuri, partea audio însoțește partea vizuală, acestea fiind doar câteva exemple prin care noi dorim să trezim reacții din partea celor care urmăresc expoziția.

Multe companii folosesc o astfel de strategie pentru a atrage atenția potențialilor clienți și pentru a se diferenția de concurență. În acest fel, companiile își pot manifesta propriile viziuni, obiective, interese, subliniind personalitatea mărcii pe care o expun în fața vizitatorilor.

Ideea de standuri expoziționale poate fi adaptată în funcție de locul în care acestea vor fi amplasate. Dacă expoziția are loc la un festival de muzică, atunci totul va fi adaptat locației și vibrației acelui loc. Probabil vor fi mai multe lumini, designul va fi mai atipic sau mai colorat, ne putem juca cu forme și așa mai departe.

Ce face un designer de expoziție?

Designerii expoziției sunt „motorul” unei expoziții în sine. Principalele scopuri ale unui designer de expoziție sunt:

  • Să inspire oamenii prin design;
  • Să creeze relații puternice între potențialii clienți și brand;
  • Să livreze un produs final în conformitate cu propunerea vizuală convenită;
  • Să exprime cât mai bine personalitatea mărcii în lumina cea mai măgulitoare.

Un designer de expoziție este o persoană special instruită în arta designului și lucrează îndeaproape cu multe persoane, cum ar fi clienții, furnizorii, tâmplarii, electricienii, vopsitorii etc. El este responsabil de o expoziție, iar misiunea sa este să comunice cu toți stakeholderii de la începutul și până la sfârșitul proiectului.

Nu este ușor să fii în locul  unui designer de expoziții, deoarece el petrece foarte mult timp pregătindu-și ideile, după ce se întâlnește de mai multe ori cu clienții. Ideile sale sunt adesea prezentate ca schițe făcute pe computer sau de mână. Pentru a crea aceste schițe pentru un proiect de expoziție, el trebuie să cunoască scopul expoziției, tematica, dimensiunile unui stand expozițional care va reprezenta compania dumneavoastră, audiența, costurile și așa mai departe.

După aceea, designerii vor avea o discuție cu clientul, pentru a prezenta schițele și a începe prototipul, dar nu înainte de a obține aprobarea din partea companiei. În majoritatea cazurilor, piesele proiectului expoziției sunt realizate în studio-ul nostru și livrate la locul unde va avea loc expoziția în deplină siguranță.

exhibition design, standuri expoziționale

Pașii esențiali pentru organizarea unui proiect expozițional la Cool Promotions

Echipa noastră este definită de:

  • Putere;
  • O bună comunicare între colegi;
  • Soluții inovative;
  • Expertiză;
  • Creativitate;
  • Empatie.

Folosim toate aceste calități în orice proiect am avea și încercăm mereu să le oferim clienților noștri servicii complete realizate de experți, cu vechime în această industrie.

De fiecare dată când un client dorește să colaboreze cu noi, suntem încântați să aflăm ideile și aspirațiile sale și să creăm împreună o experiență reală pentru cei care vor vizita expoziția.

Pașii sunt simpli, dar munca este grea și trebuie să fim atenți la fiecare detaliu. O facem cu pasiune și fiecare proiect este special pentru noi.

Într-o primă fază, veți întâlni echipa de management de proiect care vă va oferi consultanță și o abordare personalizată. Acesta este un moment cheie important al materializării proiectului. Un manager de proiect dedicat va fi responsabil pentru proiectul dumneavoastră.

Apoi, avem conceptul și designerii noștri care sunt gata să facă primele schițe 2D și 3D. Odată ce clientul a acceptat schițele, în studioul nostru de proiectare, expoziția va fi pusă la punct cu atenție, bucată cu bucată. Este important atât pentru noi și în special pentru dumneavoastră să rezonați cu designul viitoarelor standuri expoziționale. Odată ce vom avea aprobarea dumneavoastră, echipa noastră va produce standul expozițional în varianta finală.

După fabricarea elementelor cheie, le asamblăm și le dezasamblăm în timpul evenimentelor după cum doriți.

De asemenea, oferim facilități de transport și logistică înainte și după expoziții.

Experiența dumneavoastră alături de Cool Promotions ar trebui să fie la fel de bună ca designul expoziției, de aceea facem tot posibilul pentru a menține totul la cele mai înalte standarde.

Avem încredere în viitorul proiectul al companiei dumneavoastră! Contactați-ne, spuneți-ne povestea brandului dumneavoastră și împreună putem crea cea mai bună versiune pe care s-o aducem la realitate!

 

Related Posts

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *